maanantai 30. tammikuuta 2012

What makes you beatuful

Elikkäs Lauantaina käytiin äitin , isin ja idan kans tampereella kattomassa mummua , syömässä ja mä kävin silmälääkärissä ja laitettiin lasit tilaukseen ! Mulla on ollu ennenki lasit mutta siitä on aika kauan ja ne on menny jo rikki ja näköki on huonontunu jo aika paljon. Toivottavasti lasit tulee nopeesti että näkis taas jotain :D Perjantaina Ida ja Janika oli täälä meillä ja lähettiin sitte käymään tossa keskustassa kattomas Eerikaa sunmuita , ja sitte tultiinki kotiin saunoon ja Janika lähti kotiin vielä illalla ja Ida jäi meille sitte kaheks yöks ! :) Sunnuntaina Käytiin serkuilla ylöjärvellä syömässä ja sitte kotiin nukkuun . Ja nyt oon ollu kipeenä koko päivän :s päänsärkyä , yskää ja nuhaa... nam. Oon kokolailla nukkunu koko päivän ja jaksoin just ja just käydä lenkillä :D Uskonnon koe olis ollu tänään ja oli kuulemma tosi vaikee :s Eikä mulla sitte muuta :)




                                                            Hyvän laatusia noi Spiritstoren kengät :D
                                             Kävelin ja korko katkes :( Kävin palauttamassa ja ne lähetti noi
                                               johki suutarille. Jos ei pysty korjaan niin saan rahat takasin :)



                                                                 nyt tuli sitte toi kameran suojakotelo !:)
                                  Pesin pidennykset....(huom , ne on tässä märät :D )
                                                   Ja lukemista...................................

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti